מדיניות החזרת מוצרים

מדיניות החזרת מוצרים בטכנובר

  1. ניתן להחזיר מוצרי מדף עד 14 ימים מיום הרכישה ובתנאי שהוצגה חשבונית הרכישה, שהפריטים סגורים באריזתם המקורית ולא נעשה בהם כל שימוש, ושלא נגרם להם כל נזק או פגם.
  2. על החזרת הפריטים תיגבה עמלת טיפול בסך 15% מערך הסחורה. במקרה של טעות באספקה, תתאפשר החזרת הסחורה ללא חיוב.
  3. במקרה של ביטול עסקה, טכנובר תזכה את הלקוח באופן זהה לאופן בו שילם, למעט במקרה של תשלום מזומן. במקרה זה, ההחזר יבוצע באמצעות צ'ק מזומן שישלח לכתובת הלקוח בדואר רשום, עד 14 ימים מיום ביטול העסקה. טכנובר לא תשא באחריות על עיכובים בקבלת דבר הדואר הנובעים כתוצאה מסיבות שאינן בשליטתה, לדוגמה – לוח הזמנים של דואר ישראל.
  4. מקרים בהם לא תתאפשר החזרת סחורה:
    • פריטים שבוצעה בהם התאמה על פי דרישות הלקוח (Custom), לדוגמה – חיתוך על פי מידות, עיבוד פני שטח, הרכבה, ציפוי וכד'.
    • פריטים שהוזמנו במיוחד על פי דרישות הלקוח.