מדיניות החזרת מוצרים

החזרת מוצרים וביטול עסקה

  1. ניתן להחזיר מוצרי מדף עד 14 ימים מיום הרכישה ובתנאי שהוצגה חשבונית הרכישה, שהפריטים סגורים באריזתם המקורית ולא נעשה בהם כל שימוש, ושלא נגרם להם כל נזק או פגם.
  2. לא ניתן להחזיר כמות חלקית ו/או עודפת מפריט שהתקבל.
  3.  על החזרת הפריטים תיגבה עמלת טיפול בסך 15% מערך הסחורה. במקרה של טעות באספקה, תתאפשר החזרת הסחורה ללא חיוב.
  4. במקרה של ביטול עסקה, טכנובר תזכה את הלקוח באופן זהה לאופן בו שילם, למעט אם התשלום בוצע במזומן. במקרה זה, ההחזר יבוצע באמצעות צ'ק מזומן שישלח לכתובת הלקוח בדואר רשום, עד 14 ימים מיום ביטול העסקה. טכנובר לא תישא באחריות על עיכובים בקבלת דבר הדואר הנובעים כתוצאה מסיבות שאינן בשליטתה, לדוגמה – לוח הזמנים של דואר ישראל.
  5. מקרים בהם לא תתאפשר החזרת סחורה:
    • פריטים שבוצעה בהם התאמה על פי דרישות הלקוח (Custom), לדוגמה – חיתוך על פי מידות, עיבוד פני שטח, הרכבה, ציפוי וכד'.
    • פריטים שהוזמנו במיוחד על פי דרישות הלקוח.
  6. על הלקוחות לבדוק את הפריט מיד עם קבלתו.
  7. עסקה לרכישת מוצר אשר בוצעה באתר ניתנת לביטול באמצעות הודעה בדבר ביטול העסקה לטכנובר (להלן: "הודעת הביטול"), החל מיום עשיית העסקה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר, או מיום קבלת אישור ביצוע העסקה בכתב, המכיל את עיקר תנאי העסקה כנדרש על פי חוק, לפי המאוחר מביניהם, והכל בהתאם להוראות החוק. זכות רוכשים שהם בני אדם עם מוגבלות, אזרחים ותיקים או עולים חדשים, לביטול העסקה כאמור, היא בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך עיקרי העסקה, לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין טכנובר לרוכשים, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.
  • הודעת ביטול עסקה, לצורך מימוש זכות לביטול עסקה על פי הוראות החוק תעשה באמצעות משלוח הודעת ביטול לטכנובר בכל אחת מהדרכים הבאות:  
    • למחלקת שירות הלקוחות של טכנובר – בהודעה שבעל-פה בטלפון מספר 03-9632333 בימים א' – ה' בין השעות 08:00-16:30
    • בהודעה בעל-פה שניתן למסור בכל אחד מסניפי טכנובר
    • בדואר אלקטרוני לכתובת sales@technobar.co.il
    • בהודעת הביטול יפרט הרוכש את שמו ומספר הח.פ./ע.מ. שלו.
  • בביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה במוצר; או עקב אי אספקה במועד שנקבע בעסקה; או עקב כל הפרה אחרת של תנאי העסקה, תחזיר טכנובר בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ולא תגבה מהלקוחות סכום כלשהו. הלקוחות יעמידו את המוצר וכל נכס אחר שקיבלו בעקבות עשיית העסקה לרשות טכנובר במקום שבו נמסר להם ויודיעו על כך לטכנובר.
  • בביטול עסקה שלא עקב(1) פגם או אי התאמה במוצר; או (2) אי אספקה במועד שנקבע בעסקה; או (3) כל הפרה אחרת של תנאי העסקה - תחזיר טכנובר בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, ככל ששולם, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ולא תגבה מהרוכשים סכום כלשהו, למעט דמי טיפול בסך 15% מערך העסקה או 500 ₪, לפי הנמוך מביניהם וזאת מבלי לגרוע מיתר זכויות טכנובר בהתאם להוראות החוק. על הרוכש להחזיר את המוצר וכל נכס אחר שקיבל בעקבות עשיית העסקה במקום העסק של טכנובר. עלות ההחזרה חלה על הרוכש ותשולם על ידו לטכנובר ככל שהחזרת המוצר תתבצע באמצעות שליח מטעם טכנובר.
  1. ביטול העסקה על ידי טכנובר
    • בלי לגרוע מהוראות תקנון זה, בכל אחד מהמקרים המפורטים להלן תהיה טכנובר רשאית לפסול הצעת מחיר ו/או לבטל את ההזמנה ו/או ההתקשרות עם לקוח, גם במקרה בו נשלחה הודעת אישור למשתמש. הצעת מחיר שנפסלה ו/או התקשרות שבוטלה לא יזכו את הלקוחות בכל סעד שהוא ולא יהיו ללקוחות כל טענות כנגד טכנובר.
      • במקרה שבו תיפול טעות בתום לב באחד מן הנתונים המפורטים באתר לגבי המוצר, לרבות מחיר המוצר או תיאורו על בסיסם נערכה ההזמנה ו/או במקרה בו ניתנה למשתמש בשוגג הצעת מחיר שהיא מתחת למחיר המינימום.
      • במקרה של השבתה או תקלה בפעילותו התקינה של האתר עקב "כוח עליון" ו/או, עקב מקרה של תקלה מהותית במערכת המחשב, במערכת הטלפונים או במערכות תקשורת אחרות המשרתות את טכנובר, ו/או בכל מקרה אחר בו יעכבו, ימנעו או ישבשו גורמים ו/או אירועים שאינם בשליטת טכנובר את פעילותו התקינה של האתר או את אספקת המוצרים.
      • במקרה בו לא עמדו המשתמשים בהתחייבויותיהם לרבות, אך לא רק, ההתחייבות לתשלום התמורה בגין המוצר שהזמינו ו/או בכל מקרה בו מסרו המשתמשים פרטים לא נכונים ו/או לא מדויקים ו/או לא מושלמים, לרבות במקרה של אי אישור העסקה על ידי חברת כרטיסי האשראי.

 

כל הזכויות שמורות - טכנובר 2019