לייעוץ ובירורים בנוגע למוצרים, למועדי אספקה ובכל עניין אחר, ניתן לפנות אלינו במייל sales@technobar.co.il או באמצעות טופס יצירת הקשר באתר או בטלפון מס': 03-9632333.

 

האם אפשר להגיע לסניפי טכנובר ולקנות מוצרים במקום?

בהחלט ניתן להגיע ולרכוש בסניפים שלנו, אבל חשוב לשים לב:

הפקת הצעות מחיר/מכירה בסניפי טכנובר מותנות בסכום מינימום בסך 500 שקלים, לתשלום בכרטיס אשראי או במזומן בלבד

 

פתיחת חשבון והרשמה לאתר

הרשמה לאתר

הרכישה באתר דורשת הרשמה. בקנייה הראשונה, במעמד מילוי הפרטים בקופה, יש לבחור באפשרות יצירת חשבון ולמלא מספר פרטים אישיים בסיסיים, כמו שם, כתובת למשלוח, דואר אלקטרוני, מספר טלפון וכו'. אנו ממליצים להקפיד על מסירת הפרטים הנכונים כדי שההזמנה תבוצע במהירות וללא תקלות. ההרשמה לאתר גם מאפשרת לנו להיות איתך בקשר במידת הצורך ויש לה מספר יתרונות בולטים:

  • תהליך רכישה מהיר יותר בקניות הבאות באתר
  • מעקב אחר הזמנות, יצירת ועריכת רשימת מוצרים מועדפים, וגישה קלה לעדכון פרטים אישיים
  • הצטרפות אוטומטית לרשימת הדיוור של טכנובר לקבלת הטבות בלעדיות ועדכונים לפני כולם

כניסה לחשבון

אם כבר נרשמת לאתר בעבר - הכניסה תתבצע בקלות באמצעות הקלדת כתובת המייל והסיסמה שהזנתם במעמד ההרשמה. למעבר לדף כניסה לחשבון יש ללחוץ כאן (העמוד יפתח בחלונית נפרדת).

עדכון פרטים/שכחתי סיסמה

כדי לעדכן סיסמה ופרטים אישיים יש ללחוץ על כניסה לחשבון > פרטי חשבון > שינוי סיסמה. יש להזין את הסיסמה החדשה בשדה המתאים וללחוץ על עדכון.

במקרה שהסיסמה נשכחה, יש ללחוץ על שכחתי סיסמה בדף הכניסה לחשבון. בשדה הייעודי יש להזין את כתובת המייל שאיתה נרשמת לאתר – לשם תשלח הסיסמה החדשה. למעבר לדף כניסה לחשבון יש ללחוץ כאן (העמוד יפתח בחלונית נפרדת)

 

קנייה פשוטה ומהירה באתר טכנובר – איך מתחילים?

  • נכנסים לאתר ומחפשים את המוצר הרצוי – ניתן לחפש בקטגוריות השונות, או להקליד את שם המוצר בשדה הייעודי של מנוע החיפוש באתר.
  • בכל עמוד קטגוריה ניתן למקד את הבחירה לתוצאות הרלוונטיות על ידי הקלקה על הפילטרים המוצגים בתפריט הימני.
  • כשמוצאים את המוצר המבוקש, כל שנותר לעשות הוא להוסיף אותו לעגלת הקניות. ניתן לעשות זאת בשתי דרכים:
  1. הוספה מהירה של מוצר אחד – לחיצה עם העכבר על הכפתור הוספה לעגלה מעמוד הקטגוריה:

  2. לחיצה על התמונה או על שם המוצר תעביר אותך לעמוד המוצר. כאן ניתן לבחור את הכמות המועדפת (1) ולאחר מכן ללחוץ על כפתור הוספה לעגלה (2):

מה זה עגלת קניות?

ממש כמו בסופר-מרקט, עגלת הקניות מכילה את כל המוצרים שרצית לקנות עד ההגעה לתשלום בקופה. לצפייה בעגלת הקניות שלך יש ללחוץ כאן (העמוד יפתח בחלונית נפרדת).

כל עוד לא הוספת מוצרים לעגלה, יופיע כיתוב המציין שהעגלה ריקה.

  • כדי להוסיף מוצרים לעגלת הקניות, יש ללחוץ על כפתור הוספה לעגלה בדף המוצר
  • כדי להסיר מוצרים מהעגלה, יש להכנס לדף עגלת הקניות יש ללחוץ על האיור של פח האשפה
  • ניתן לערוך את כמות המוצרים הרצויה מתוך העגלה, בלחיצה על הכיתוב לצפייה ועריכה של עגלת הקניות

בסיום, ניתן ללחוץ על כפתור המשך לקופה, לשלם ולסיים את הקנייה.

בחירת סוג משלוח

ניתן לבחור את שיטת המשלוח – שירות משלוחים או איסוף עצמי. שירות המשלוחים יגיע ליעד שצוין על גבי ההזמנה והמסירה תתואם מראש. באפשרות איסוף עצמי ניתן לבחור את הסניף המועדף לאיסוף מתוך רשימת הסניפים. כאשר החבילה תהיה מוכנה לאיסוף, ישלח על כך עדכון למייל שלך.

אישור הזמנה

לאחר השלמת ההזמנה, תוצג הודעה המאשרת את ביצוע ההזמנה בצירוף מספר ההזמנה שלך. אישור ההזמנה יישלח אוטומטית גם למייל שלך, עד 48 שעות מביצוע ההזמנה.

אם בתוך 48 שעות מביצוע ההזמנה לא התקבל אישור הזמנה למייל, יש לפנות אל שירות הלקוחות של טכנובר בכתובת sales@technobar.co.il או באמצעות

טופס יצירת הקשר באתר או בטלפון מס': 03-9632333.

אם מסיבה כלשהי ההזמנה שלך לא הושלמה באופן תקין – צוות שירות הלקוחות שלנו יצור איתך קשר לטיפול בנושא בהקדם האפשרי.

יש לשים לב: ביצוע העסקה מחייב את טכנובר רק אם נשלחה חשבונית דיגיטלית לכתובת הדואר האלקטרוני שציינת בפרטי ההזמנה.

מעקב הזמנות

לאחר ביצוע ההזמנה באתר, ניתן לעקוב אחר סטטוס ההזמנה בכל רגע מתוך החשבון שפתחת כשנרשמת לאתר/כשביצעת את ההזמנה. מתוך החשבון, תחת הקטגוריה ההזמנות שלי, ניתן לראות את ההזמנות שבוצעו והסטטוס שלהן.

מה זה רשימת מועדפים?

רשימת המועדפים מכילה את כל המוצרים שעניינו אותך ושתכננת לעיין בהם שוב בהמשך. הוספת מוצר לרשימת המועדפים יכולה להתבצע בשתי דרכים:

  1. מתוך עמוד הקטגוריה: יש ללחוץ על כפתור ה-♥ והפריט יתווסף לרשימה.
  2. או מתוך עמוד המוצר: יש ללחוץ על הכיתוב צירוף לרשימת המועדפים והפריט יתווסף לרשימה.

לצפייה ברשימת המועדפים שלך יש ללחוץ כאן (העמוד יפתח בחלונית נפרדת)

מה זה השוואת מוצרים?

ניתן לערוך השוואה בין 2 מוצרים לפחות. ניתן לצרף מוצרים להשוואה בשתי דרכים:

  1. מתוך עמוד הקטגוריה: יש ללחוץ על כפתור ה-prouct_comparison_icon והפריט יצורף להשוואה.
  2. או מתוך עמוד המוצר: יש ללחוץ על הכיתוב הוספה להשוואה והפריט יתווסף להשוואה.

לצפייה בהשוואת המוצרים שלך יש ללחוץ כאן (העמוד יפתח בחלונית נפרדת)

 

אפשרויות תשלום

תשלום טלפוני באמצעות נציג

בסיום ביצוע ההזמנה נציג מטעמינו יצור איתך קשר טלפוני להשלמת העסקה וגביית התשלום. ההזמנה לא תושלם ולא תקלט במערכת טכנובר ללא אישור סופי של הנציג את ביצוע העסקה וכמובן ללא אישור מחברת האשראי. 

אמצעי תשלום בהם ניתן לשלם באתר

ניתן לשלם בכרטיסי אשראי מסוג ויזה כאל, ויזה לאומי, מאסטרכארד, ישראכרט ואמריקן אקספרס.

קנייה בתשלומים

ניתן לבצע רכישה בסכום של עד 1,000 ש"ח בתשלום אחד.

מעל 1,000 ש"ח – יתאפשרו עד 3 תשלומים בקרדיט בלבד.

האם ניתן לשלם במזומן על קנייה באתר?

לא, התשלום מתבצע בכרטיס אשראי בלבד.

 

קנייה מאובטחת

רכישה מאובטחת

כל המידע והפרטים שמסרת כשנרשמת לאתר או כשביצעת בו הזמנה נשארים חסויים, סודיים ומאובטחים על ידי אמצעי הגנה והצפנה מסוג (SSL- Secure Socket Layer). SSL הוא פרוטוקול סטנדרטי בסיסי למסירת מידע מקוון בתחום הסחר האלקטרוני בישראל ובארה"ב. פרוטוקול SSL נועד לאבטח את המידע המוצפן המועבר מהמחשב של המשתמש בזמן ביצוע הרכישה לשרתי טכנובר.

בשביל מה אתם צריכים את שלוש הספרות האחרונות שעל גב כרטיס האשראי?

מדובר בהוראת חובה מטעם חברות האשראי, המהווה תנאי לסליקה באינטרנט. הקלדת הספרות שעל גב הכרטיס מאפשרת לנו לוודא שהרוכש הוא בעל כרטיס האשראי.

האם אתם שומרים פרטי אשראי במערכת שלכם?

פרטי כרטיסי האשראי לא נשמרים במערכת האתר. אנו משתמשים במערך סליקה המופעל ע"י חברת סליקה מאושרת ומאובטחת (PCI Compliant) במטרה להבטיח קנייה בטוחה ככל האפשר.

 

קבלת המוצרים

שירותי המשלוחים

ניתן לקבל את ההזמנות באמצעות שירות משלוחים. בהזמנות עד 1,000 ₪ השירות כרוך בעלות נוספת – למדיניות המשלוחים יש ללחוץ כאן (העמוד יפתח בחלונית נפרדת)

זמני אספקה בשירות המשלוחים

הזמנות שהתקבלו עד השעה 12:00 יסופקו באותו יום קלנדרי (בכפוף לאישור עסקה מחברת האשראי). הזמנות שהתקבלו לאחר השעה 12:00 יסופקו ביום העסקים העוקב (בכפוף לאישור עסקה מחברת האשראי).

לא ניתן לבצע הזמנות בימים שישי ושבת ולכן הזמנות שיתקבלו החל מיום חמישי ב-17:00 ועד מוצ"ש בלילה יסופקו עד יום שני.

זמני אספקה באיסוף עצמי מסניפי טכנובר

המשלוח יגיע לסניף ביום העסקים הבא. נציג מטעמנו ייצור איתך קשר ביום הגעת ההזמנה לסניף ויתאם מועד איסוף בשעות הפעילות של הסניף. ההזמנה תשמר עבורך בסניף למשך 10 ימים מיום ההזמנה.

משלוחים מחוץ לישראל

בשלב זה אנו לא שולחים פריטים לחו"ל או מחוץ לשטחי ישראל. אם היעד למשלוח נמצא באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית, אנו ניצור איתך קשר לתיאום מקום מסירה חלופי.

 

החזרות והחלפות

ביטול הזמנה

ניתן לבטל הזמנה שבוצעה באתר בתוך שעה מרגע ההזמנה, בימים א'-ה' בין השעות 08:00-16:30 בטלפון 03-9632333.

החזרת מוצרים

  • ניתן להחזיר מוצרי מדף עד 14 ימים מיום קבלת המוצרים ובתנאי שהוצגה חשבונית הרכישה, שהפריטים סגורים באריזתם המקורית ולא נעשה בהם כל שימוש, ושלא נגרם להם כל נזק או פגם.
  • לא ניתן להחזיר כמות חלקית ו/או עודפת מפריט שהתקבל.
  • על החזרת הפריטים תיגבה עמלת טיפול בסך 15% מערך הסחורה. במקרה של טעות באספקה, תתאפשר החזרת הסחורה ללא חיוב.
  • במקרה של ביטול עסקה, טכנובר תזכה את הלקוח באופן זהה לאופן בו שילם, למעט אם התשלום בוצע במזומן. במקרה זה, ההחזר יבוצע באמצעות צ'ק מזומן שישלח לכתובת הלקוח בדואר רשום, עד 14 ימים מיום ביטול העסקה. טכנובר לא תישא באחריות על עיכובים בקבלת דבר הדואר הנובעים כתוצאה מסיבות שאינן בשליטתה, לדוגמה – לוח הזמנים של דואר ישראל.

מקרים בהם לא תתאפשר החזרת סחורה

  • פריטים שבוצעה בהם התאמה על פי דרישות הלקוח (Custom), לדוגמה – חיתוך על פי מידות, עיבוד פני שטח, הרכבה, ציפוי וכד'.
  • פריטים שהוזמנו במיוחד על פי דרישות הלקוח.
  • למידע נוסף יש ללחוץ כאן (העמוד יפתח בחלוניתנפרדת)
  • זיכויים והחזרים כספיים
  • טכנובר תזכה את כרטיס האשראי שבו בוצעה העסקה בתוך 14 ימי עסקים מיום החזרת המוצרים/ביטול ההזמנה. אין צורך לעדכן את חברת האשראי.

אני לא רואה את הזיכוי שלי

לבירור מצב הזיכוי ניתן לפנות לשירות הלקוחות של טכנובר במייל sales@technobar.co.il או באמצעות טופס יצירת הקשר באתר או בטלפון מס': 03-9632333.

 

שירות לקוחות

מלאי חסר

לאחר ביצוע ההזמנה עלול להתגלות חוסר במלאי, מסיבות שאינן נתונות בשליטתנו. במקרה כזה, נציגי שירות הלקוחות שלנו יצרו איתך קשר לעדכון בהקדם – לרוב מדובר בימים בודדים עד לחידוש המלאי ואז ניתן לבחור האם להמתין, או לבטל את ההזמנה ללא עלות דמי ביטול.

שינוי כתובת/שיטת משלוח לאחר ביצוע הזמנה

כל עוד ההזמנה לא נשלחה, נשמח לסייע לך בשינוי היעד או בשינוי שיטת המשלוח. יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בימים א'-ה' בין השעות 08:00-16:30 בטלפון מס': 03-9632333.

שעות פעילות בחגים

לצפייה בשעות פעילות הסניפים במהלך החגים יש להקליק על הקישור (יפתח בחלון נפרד). לתשומת לבך: בחול המועד תתאפשר קבלת קהל לאיסוף סחורה בלבד. על מנת למנוע עוגמת נפש, אנו ממליצים להגיע רק לאחר קבלת אישור טלפוני על כך שהסחורה זמינה לאיסוף. לבירורים יש ליצור קשר עם הסניף הרלוונטי (יפתח בחלון נפרד).

כל הזכויות שמורות - טכנובר 2019